החברה הכלכלית חדרה - ראשי - דבר ההנהלה

				דבר ההנהלה 
				דבר ההנהלה

דבר ההנהלה

דבר היו"ר דבר היו

דבר יו"ר הדירקטוריון, ראש עיריית חדרה

החברה הכלכלית לחדרה משמשת הזרוע הביצועית והיזמית של עיריית חדרה, ומהווה מזה שלושה עשורים מנוע צמיחה כלכלי חשוב לעיר. החברה יוזמת, מקדמת ומבצעת  פיתוח של תשתיות, מבני ציבור, מרחבים עסקיים ומגוון פרויקטים נוספים לרווחת תושבי העיר, תוך ראייה אסטרטגית במבט צופה פני עתיד לעיר חדרה.

לאורך השנים ביצעה החברה בניה והקמה של מוסדות חינוך, תרבות וספורט, כבישים, תשתיות וגשרים. החברה מהווה בית לבעלי עסקים ויזמים בעיר, אחראית לקידום ההתחדשות העירונית במרכז העיר ובשכונות ומובילה פרויקטים חדשניים ופורצי דרך של אנרגיה ירוקה, מתחדשת ונקייה.

כראש עיריית חדרה ויו"ר דירקטוריון החברה, אני רואה בה מנוף לתנופה ופיתוח העיר, המסייעת להגשים את חזון העיר ולשפר את איכות חיי התושבים.

בברכה,
ניר בן חיים

דבר המנכ"ל דבר המנכ

החברה הכלכלית חדרה היא זרוע ביצועית חשובה של עיריית חדרה בכל הנוגע למרחב העסקי ולקידום תהליכים עסקיים ופרויקטים מורכבים של בינוי ותשתיות.

החברה הכלכלית מביאה איתה לא רק 20 שנות ניסיון, אלא גם שילוב בין חשיבה עסקית לאחיזה מוניציפאלית. אנחנו גוף עירוני שפועל מטעם העירייה ובשיתוף פעולה מלא עמה על מנת לייעל, להיטיב ולטפח תהליכי עומק עסקיים, יזמויות ושיתופי פעולה, הכל על מנת ליצור סביבה כלכלית פורחת, לקדם תעסוקה ולאפשר למגוון רחב של בעלי עסקים ויזמים לפעול בחדרה.

לצד הזירה העסקית, החברה הכלכלית מובילה כאמור פרויקטים בהיקפים גדולים, בינוי, תשתיות, כבישים, כנסים, אירועים מיוחדים וגולת הכותרת – הקמה וניהול של אנרבקוס היכל התרבות והספורט של חדרה, ההיכל הגדול בתולדות בעיר שישמש למופעי תרבות, כנסים, אירועים מיוחדים, משחקי כדורסל, כדורעף וכדוריד ואטרקציות מיוחדות. שלמה ארצי כבר היה, אבל מחכות עוד הרבה הפתעות בדרך.

החברה הכלכלית היא גם הבית של ההתחדשות העירונית בחדרה, יוזמת ומקדמת תהליכי פינוי-בינוי, שיפור דיור וחידוש מרכז העסקים העירוני. בואו לעשות עסקים בחדרה ובדרך – תעצרו לביקור באתר החברה הכלכלית. כל המידע שאתם צריכים מחכה לכם בקליק.

 

שי ארנט-כהן